Grand Theft Auto San Andreas portál
Grand Theft Auto San Andreas portál
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
San Andreas borítók

 Play Station2

 PC

 Xbox

 
Linkek
 
Szavazás
 Szavazás  
Mi a véleményed az oldalról?

Király!
Alakulgat!
Elmegy...
Rossz!
Ezt nevezed te oldalnak?
 
Mi is ez a GTA?

A Grand Theft Auto leírása:

 

Történet kezdete...


Hősünk, Carl Johnson a 90-es évek elején tér vissza San Andreas
államba, ahonnan öt évvel egy bandaháború nem éppen kellemes
következményei miatt kellett elmenekülnie. Már a repülőtéren
elkapja két korrupt zsaru, Frank Tenpenny és Eddie Polaski, akik
a hősünket egy gyilkosság miatt a rács mögé akarják jutatni. Sikerül
elmenekülni tőlük, és biztonságosan, de izgalmasan egy BMX bicajjal
tekernie kell haza. A visszatérés sem rózsásabb, szembesülnie kell, hogy
a mamit meggyilkolták, a család pedig kisebb-nagyobb problémákkal
küszködik. Sweet, hősünk bátyja őt hibáztatja öccsük haláláért. Nem
sokkal később kiderül, hogy mások sem fogadják tárt karokkal. A két
testvér újra szeretné ébreszteni a régi bandát, az Orange Grove Familiest.
Nem is maradnak tétlenül, megkeresik a család régi és jó barátját:
Smoke-t és CJ gyermekkori haverját: Rydert. A környéket elfoglalta
egy rivális banda, és az egész utca retteg tőlük. CJ hamarosan
azon kapja magát, hogy visszakerült a régi kerékvágásba. Hősünk csapatának
meg kell harcolnia velük, és természetesen a két korrupt „madárral”.


 

Hello, Grand Theft Auto!

Réges-régen, körülbelül 6 éve beszélgettem egy osztálytársammal, akinek akkor már megvolt a Grand Theft Auto első része. Mivel elég jó játék volt (amit még ma is sokan nyomnak), elkezdett róla beszélni. Mivel én nem voltam akkor „egy nagy számítástechnikai zseni” ezért a NFS 3-mon kívül nem ismertem semmit. Ahogy elmesélte a játék lényegét, egy kép rajzolódott meg a Grand Theft Autoról. Elég viccesen, már az első pillanattól egy 3D-s GTA-t képzeltem el királykék horizonttal, és 486-os grafikával. Rögtön szóltam az egyik ismerősömnek, hogy hozza el a játék CD-jét, hogy kipróbálhassam, hogy mégis milyen a GTA. Először elszomorodtam, a felsőnézetes grafika láttán. De meg kell mondanom, hogy felső nézet ide, vagy oda sokat játszottam vele, mert elég szórakoztatónak találtam. Nem sokkal később megjelent a GTA: London 1969, ami nagy csalódás volt a rajongóknak, ezért nem vettem meg. Ugyan az a grafika, csak a zenéket találtam érdekesnek. GTA2 megjelenése után már úgy éreztem, hogy GTAIII már 3D-s lesz, azért is, mert a Duke-Nukem 3 is már 3D-s kinézetű volt. Visszatérve a GTA-ra, a játék második része már fejlődött tartalmilag, és grafikailag is. Eljátszottam ezzel is, amíg egyik haverom meg nem mutatta az első képet a sorozat harmadik részéről, azaz GTA III-ról. El nem tudnám mondani nektek, hogy mennyire vártam a GTA III megjelenését. Ezután elkezdődött a szaggatások világa, hiszen GTA harmadik része, mondhatni CPU faló, nagy teljesítményre volt szüksége. Akkoriban még nem sok embernek volt Pentium 4.-ese, de be kell vallanom, hogy egy Intel Celeron 451 Mhz gépen nyomattam a GTA III.-at. El kell hinni, eléggé szaggatott a játék, de én végülis kibírtam, és úgy vittem végig. Nemsokára jött a Grand Theft Auto következő része, a Vice City. Gyorsan szaladtam az üzletbe, hogy megvegyem, hiszen nagyon vártam a játékot. Féltem, hogy GTA III.-hoz hasonlóan ez is szaggatni fog, de egy kellemes meglepetés ért engem. Nem történt semmi fennakadás, simán futott a játék a Pentium 2. teljesítményű számítógépemen. Érdekesnek találtam a Vice City-t, hiszen minden új volt, és öröm volt szétnézni a virtuális Miami utcáin. De egy idő után ezt is megunja az ember, és mit vár? A Grand Theft Auto következő részét.

Bye-bye, Vice City, irány San Andreas!

Grand Theft Auto folytatásában nagyobb területen mászkálhatunk, hiszen hatszor akkora lesz, mint Vice City. Ezt a terepet nem egy, hanem három nagyváros fogja alkotni. Első a Los Angeles mása Los Santos, következő San Francisco virtuális másolata, San Fierro, és az utolsó a kaszinók, és a neonfények városa, Las Venturas. Ezekben a városokban felfedezhetünk valódi helyszíneket, és épületeket is. Városokon kívül lesznek falvak, és tanyák, ahol találhatunk öreg járműveket is. Minden embernek meglesz a saját élete, láthatóak lesznek az életkörülményeik is. A helyiek az adott területre jellemző akcentusban beszélnek, más náluk a divat, más az életkörülmény. Ha majd meglátogatjuk az apróbb falvakat, akkor belepillanthatunk a mezőgazdasággal foglalkozó emberek életébe is; Lesznek félig részeg emberek, általában félmeztelenül ragyognak, hiszen ilyen dög melegben egy normális ember nem tudna szántani, kapálni, azaz dolgozni a földjén, például nagykabátban. A városokat jó hosszú országút fogja összekötni, ezért ne csodálkozzunk, ha sokáig kell autózunk. Unatkozásra nem lesz időnk utazás közben sem, hiszen stopposokat vehetünk fel, és vihetünk az egyik helyről a másikig, de természetesen csak akkor, ha jó fiúk leszünk, és nem akarjuk egy országút közepén kivégezni a szerencsétlen stoppolókat. Lesznek Motelek, és benzinkutak is, így lesz időnk pihenni, esetleg elmenteni a jelenlegi állásunkat is. Többségébe be is mehetünk, és esetleg egy jót rabolhatunk, de vigyázhatunk majd a rend őreire, hiszen ha elkapnak minket, akkor súlyos következményekre számíthatunk majd. A háromszor akkora terület ellenére eltűnik a „Lodaing” felirat, így nem kell megállnunk játék közben töltögetni, csak akkor, ha belső épületbe lépünk.

Szebb, jobb, nagyobb…

Mielőtt még elkezdenék San Andreas-al foglalkozni, fussunk át, hogy milyen változások történtek 2001 óta. GTA III.-ban alkalmazták először a RenderWare technológiát. 8 bites színmélységet használtak a teljesítmény megnövelése érdekében, de ahogy már említettem, több kisebb teljesítményű gépen is szaggatott a játék. Vice City grafikáját már eléggé felturbózták, hiszen 8 bit helyet már 16 bites textúrákat alkalmaztak. Vagyis 2x akkora a színmélysége, mint Liberty City-é. Ez észre is vehető, ha Vice City után leülünk egy kicsit GTA III.-ozni. És íme San Andreas! Nem csak területben, küldetésben, MI-ben, és sok érdekességben fejlődött a játék, hanem grafikailag is. 35-50%-al több poligonból áll. Ez azt jelenti, hogy sokkal több időt, energiát és munkát áldoztak a GTA szerkesztői a modellezésre, így nem találhatunk benne „kockafejű” embereket, és „hatszögletű” autókerekeket sem. - Néhány kormánynál sajnos még más a helyzet :( - Az autókon tükröződik a környezet - ez egyébként az összes fényes / üvegfelületre is igaz. A Rockstar által kidolgozott rendering&streaming technológia a korábbinál jóval nagyobb területek megjelenítését és finomabb mozgatását teszi lehetővé. Minden tárgynak külön nappali / éjszakai változata lesz, így sötétben is jól néznek majd ki. Nagy hangsúlyt fektettek az árnyékok és karaktermodellek finomítására. A legjelentősebb fejlődést a belső terekben tapasztalhatjuk: a Vice Cityben ezek elég egyszerűen néztek ki, itt jóval sokrétűebbek lesznek. A környezet is rendelkezik érdekességekkel: Fák lengenek a szélben, kidolgozottabb a hő, és a köd is. Los Santos egy „szmogos” város, ezért a látótávolság kisebb lesz, mint a tiszta vidéken. Látótávolság a városokon belül kétszeresére, vidéken pedig négyszeresére nőtt. Új mozdulatok mellett az animációk is sokkal részletesebbek lettek. És mit is írhatnék még le: ha rengeteg újdonság, akkor Grand Theft Auto: San Andreas

Carl Johnson élete, és képessége

Pár évvel ezelőtt, amikor leültem először GTA III-al játszani, rá kellett jönnöm, hogy a főszereplő „néma”. Aki már játszott GTA III.-al az tudja, hogy hősünkhöz beszéltek, de ő lesett, és bólogatott. GTA: Vice City-ben már más volt a helyzet – szerencsére -, hiszen hősünket, Tommy Vercetti-t megajándékozták egy saját hanggal, így már az első küldetésben – történet szerint - jót vitatkozhattunk Sonny-val, a „főellenséggel”. San Andreas-ban ismét tovább lépünk: Szabadon alakíthatjuk CJ-t, így a saját akaratunk szerint fog kinézni. Elmehetünk ruhaboltokba, és a legmenőbb öltözékek közül válogathatunk, sőt külön cipők, nadrágok, pólók, és sapkák közül is választhatunk. Nem csak öltözékeket lehet válogatni, hanem frizurát is. Ebben az öreg barátunk, Old Reece fog segíteni, akihez bármikor bemehetünk, és új frizurát készíttethetünk magunknak. Ha a hajvágás rosszul sikerül, a társaink röhögni fognak rajtunk, ha azonban sikerül eltalálnunk a menő stílust, megdicsérnek, és jobban tisztelnek majd. Lesznek olyan küldetések, amikor szakállat is kell növeszteni, hogy kevésbé legyünk felismerhetőek. Ha pedig szeretnénk díszíteni a barna testünket, akkor elmehetünk egy tetováló szalonba, és rengeteg minta közül választhatunk. Kinézetünket befolyásolni fogja a táplálkozás is, ami megint újítás a GTA legújabb részében. Minden egyes területen lesznek éttermek, büfék, pl. városokban találhatunk Cluckin’ Bell, Well Stacked Pizza és Burger Shot nevezetű éttermeket is. Vigyázzunk arra, hogy a hősünket ne etessük éjjel-nappal, hiszen ettől meg fog hízni, és küldetéseket nem fogja megfelelően végezni. A gyalogosok is körbe röhöghetik, bandatagok pedig „divatmajom”-nak nevezhetik el. Lesz egy skála, ami mutatja, hogy mikor etessük CJ-t, hiszen nem muszáj napokig éheztetni, és nem szabad túletetni. Azaz minden rendes kaját megkaphat, de csak rendszeres odafigyeléssel. Ha egy kicsit elhízott, akkor van egy megoldás: A mozgás! Hiszen a botrányhős CJ-nek is szüksége van egy kis erősödésre. Minden városban lesznek tornatermek, ahol hősünket órákig is edzhetjük, megtaníthatjuk új küzdelmi mozdulatokra, így az ütéseink erősebbek, gyorsabbak és pontosabbak lesznek. Az eddigi GTA verziókban gondot jelentett a víz, hiszen ha beleestünk a tengerbe, akkor rögtön meg is fulladtunk. De ennek már vége, hiszen Carl képességében benne lesz az úszás is, így ha lenne egy kis kedvünk, akkor beugorhatunk a vízbe, és egy csodás tengeralatti élővilággal ismerkedhetünk meg. Ha egy járművel, pl. kocsival beleugrunk a vízbe, akkor az ablakon keresztül kimászhatunk belőle. Hősünknek fejlett tüdője van, hiszen perceket is el lehet vele tölteni a víz alatt, de úgy, hogy nem megyünk fel tiszta levegőért. Ha szárazföldön szeretnénk próbára tenni képességünket, - úgy hogy senki sem sérüljön – elővehetjük a bringát, és extrém mutatványokat mutathatunk rajta. Ezen kívül szükségünk lesz valamennyi tapasztalatra is, pl. néhány kaszinóba „ész” a belépő.

0 kerék, 2 kerék, 4 kerék, 6 kerék, 8 kerék

Mielőtt még elkezdenék San Andreas járműveivel foglalkozni, fussuk át, hogy mi történ GTA III. óta! Grand Theft Auto harmadik részében szárazföldön csak „négykerekű”, vagy annál nagyobb járművek voltak. A vízen már lehetett hajózni, de nem sok vízi járművel. Repülésről meg nem is akarok beszélni, hiszen a Dodo-t irányítani csak arra kiképzett szakemberek tudták. Vice City-ben szerencsére ezeket a hibákat kijavították, megérkezett kétkerekű jármű, a motor, az irányíthatatlan Dodo-t felváltotta a „vízidodo” és a helikopterek, így élvezhettük a szép kilátást. Azt senki sem mondhatja, hogy San Andreas nem fejlődött, hiszen a motorokon, újabb hajókon, helikoptereken, autókon kívül már lesz bicikli is, azon belül BMX, és Mountain Bike. GTA1-ből visszatér a TANKER, ami általában benzint fog szállítani, ezért óvatosan bánjunk vele, ha nem akarunk egy nagy tűzijátékot rendezni. GTA III.-ból visszatér a vonat, és a földalatti is. San Francisco-ról először az ottani villamos juthat az eszünkbe, de San Fierro-ban nemcsak láthatjuk, hanem vezethetjük is a csodavasat. Nagy újítás még ezen kívül, hogy a kerekek nyomot fognak hagyni a földben, nem csak az aszfalton, hanem a kavicsos, homokos, vizes talajon is. Bővebb információt, és érdekességeket a Járművek tartalomban találhattok.

A rend őrei

Bizony, bizony, ezek a személyek elég nagy gondot jelenthetnek nekünk, hiszen már GTA1-ben is menekülhettünk tőlük. De ezek a szerencsétlen rendőrök csak a dolgukat végzik, hiszen mi is lenne a világból, ha nem lennének. Így van ez San Andreas-ban is, ahol elég komoly munkának nézhetnek majd elébe. Először is kezdjük Vice City rendőreivel. Ha behúztunk nekik, esetleg megkarcoltuk az autójukat, rögtön kaptuk az egy csillagot, és őrülten lövöldöztek ránk, ha nem tudtak elkapni. Közben meg elnézték, ha egy összetört, roncs autóval a forgalomba kerültem. De ennek már itt a vége. Az igaz, hogyha lekoppozzuk, vagy megkarcoljuk a rendőrök járműveit, azt nem hagyják tétlenül, de ha kimegyek az utcára egy roncs, összetört járművel, akkor már jönnek utánunk egy kis pénzt leakasztani, de ha már komoly a dolog, akkor letartóztatnak, és megbilincselnek, aztán bevisznek a rendőrségre. Ezeknek kéksapkás alakoknak már lesz rádiójuk, így azon keresztül fognak egymással kommunikálni. Rendőröknek a mesterséges intelligenciájuk nagyon magas, egyszóval figyeljünk oda, különben kellemetlen meglepetésben részesülhetünk.

Csapjál bele öcsi!

Rendőrökön kívül komoly veszélyt fognak jelenti az ellenséges bandák, leginkább akkor, ha területükön mászkálunk. Egy rivális banda Orange Groove Families környékén tartózkodik, amit a mi zöldruhás barátaink nem néznek jó szemmel. De most hagyjuk a történetet, és nézzünk bele a bandák életébe. Minden csoportnak meglesz a saját kézjele, tetkójuk, és az öltözetük színe is. Meglesz a saját életük is, iszogatnak, beszélgetnek majd az utcákon, és ha kell, akkor megvédenek minket, de természetesen csak akkor, ha közéjük tartozunk. Ha az ellenség területére belépünk, azok üldözni fognak minket, és ha már komoly haragban állunk velük, akkor meg is ölhetnek minket. De ez fordítva is így fog működni: ha az ellenségből pár ember átlépi a határt, akkor a mieink is meg fogják őket leckéztetni. Mi is becsalogathatjuk őket, és a barátaink segítségünkre siethetnek. A határt minden bandatag védi. Jelezhetik graffitikkel, felszólítással vagy szimplán erőszakkal, például elkötnek egy verdát, és hajtóvadászatot indíthatnak ellenünk. A játék végére meg egy saját bandát létesíthetünk. Tehát ebben a játékban lesz bőven ellenségünk, de legalább valamennyi jóbarát segítségére számíthatunk majd.

Ha kell egy kis pénz…

Grand Theft Auto eléggé érdekes játék pontozásilag is, hiszen nemcsak a küldetéseknél lehet pénzt szerezni. Először is kezdjük az első résszel, amiben (küldetésen kívül) akkor kaptuk a pontokat, ha lenyúltunk pár autót, vagy másvilágra küldtük az embereket. GTA III.-ban már nagy újítás történt, hiszen ha egy gyalogost elgázoltunk, akkor nem kaptuk meg rögtön a money-t, hanem ha volt pénze, akkor felvehettük utólag. De mi is lenne a játékból, ha csak a ramazuri megoldásokat pontozná. Akkor ez egy horror játék lenne. Grand Theft Auto szerintem nem azért lett kitalálva, hogy benne minél több embert öljünk meg, hanem legyen egy kis szabadságérzetünk. A pontszerzés másik fajtája a „kétkezű” munka. Pl. Taxisofőrt is alakíthatjuk benne, ezen kívül tűzoltók, mentősök, rendőrök, pizzafutárok lehetünk. Nagyon könnyen alakíthatjuk a felsoroltak szerepét, ezekhez csak egy olyan járgányt kell lenyúlnunk. Sajnos a GTA: San Andreasi pontszerzésekről nem túl sokat tudtunk meg, de az biztos, hogy most sem kell csalódnunk. A képek és a videók bebizonyítják, hogy R* emberei most sem maradtak tétlenül a bonuszok területén sem, pl. dolgozhatunk egy szállodának, ahol a vendégek autóit el kell szállítani a parkolóba. Nemcsak legálisan, hanem illegálisan is szerezhetünk pénzt, de nemcsak mészárlás útján. Például vegyük a betörést. A régebbi GTA változatokból ez kimaradt, csak az üzleteket tudtuk rabolni. De ennek itt a vége, fuss el véle, hiszen gumimaszkban, vagy nagymamánk kötött sapkájában esténként elmehetünk egy jót rabolni, bemehetünk a házakba, és lenyúlhatjuk a ház urának a TV-t, a videót, esetleg a Hifi berendezéseket, de ügyelnünk kell arra, hogy halkan osonjunk, hiszen a zajra eszmélő tulaj megpróbálja az értékeit megvédeni, és elfuthat a telefonig is, és nyakunkban a zsaruk! Osonás közben a hangszintjelző megjelenik, így tudni fogjuk, hogy mennyire leszünk hallhatóak. Ha nem leszünk elég ügyesek, akkor a tulaj felébred, olyankor nem a mészárlást fogja pontozni a játék, hanem a verekedésünket. Lesznek kemény fickók, akik nemigen fogják magukat feladni, ezért jobb lesz, ha sokszor kondiban tartjuk a hősünket. Lesz egy nagyon fontos újítás, az autóeladás: Most ne köznapi autópiacot képzeljetek el, hanem olyan gépezetet, ami hajóra pakolja az autónkat. Ez az újdonság GTA1-ben már benne volt, de amikor jött a 3D-s korszak, akkor egy darabig ez a lehetőség megszűnt.

GTA: San Andreas egyéb újdonságai röviden

Akár hiszitek, akár nem, ez a legelső leghosszabb cikkem, amit az életemben írtam. GTA: San Andreas újdonságai szinte megszámolhatatlan, hiszen lesznek olyan dolgok, amit a küldetésekben fedezhetünk fel. Higgyétek el, amikor elkezdtem az oldal szerkesztését, nem számítottam arra, hogy ennyi újdonság belekerül a játékba. A legelső három kép nem nagyon tetszet nekem, hiszen megfigyelhető volt rajta, hogy ez a játék béta változatát ábrázolja: Az utakon nem volt textúra, a lámpák nem voltak kidolgozva, a biciklinek rossz volt a pedálja. Rögtön fordult a kocka, amikor vulkanikus információk megjelentek a játékkal kapcsolatban. Rá kellett jönnöm, hogy érdemes volt ehhez a GTA-hoz weboldalt készíteni. :) Első, és a legfontosabb infó, hogy háromszor akkora lesz területben, 3x több fegyvert és zenét találhatunk benne. Fontos szerepet fog játszani Los Santos-i utca életében a kosárlabdázás, majd egy kicsivel távolabbról is hallható lesz a labdapattogatás. A repülésnél elég szép kilátás fog elénk tárulni, hiszen már a felhők ködökbe lesznek, azaz átrepülhetünk rajtuk. Ha meghibásodott a repülőgépünk, legegyszerűbb megoldás, a leugrás, hiszen vagy meghalunk, vagy leugrunk: ejtőernyőzhetünk egy kicsit. :) Karakterek kidolgozottabbak lesznek, mint GTA előző részeiben, pl. Smoke, és Ryder dohányozni fognak. Állatok is lesznek a játékban, a madarak nem csak textúrák, hanem rendesen megmodellezet élőlények lesznek, amik általában csapatostul fognak repülni, a tengervízben csodás kilátás tárul elénk, lesznek benne delfinek, halak, és lehetséges, hogy cápa is. (remélhetőleg éhes cápa :)))) Szárazföldi álatok közül benne lesz a kutya is. Poroltó is szerepet fog játszani a játékban, remélem, hogy mindig lehet majd használni. Remélem, hogy a PC-s változatban ezeket már nem hagyják ki.

Forrás: www.gtasao.gportal.hu

 
Számláló
Indulás: 2004-12-31
 
Idő
 
Naptár
2024. Március
HKSCPSV
26
27
28
29
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Gta San Andreas
 
NFS Underground 2
 
Szavazás
 
Gran Turismo 4
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierj&#232;t!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre